Čuječnost je stanje, ko smo globoko v stiku s sabo, svojim okoljem in drugimi, vsak trenutek. Je naravno stanje uma – osredotočeno, prisotno in zavestno.

Naši programi

Temeljni programi

Tukaj začnete svoje praktično in sistematično raziskovanje čuječnosti in svojega življenja.
Več

Nadaljevalni programi

Nadgradnja temeljnih programov. Poglobitev razumevanja in prilagoditev specifičnim ciljnim skupinam.
Več

Programi za organizacije

Programi prilagojeni predstavitvi in sistematični uvedbi čuječnosti v podjetja in organizacije.
Več

Stres in zdravje

Celostno obvladovanje stresa in krepitev zdravja z vadbo čuječnosti.
Več

Dogodki

Vabljeni na naslednje dogodke Centra za čuječnost (SATI).

(MBSR) Trening čuječnosti (8-ted)

Prvo srečanje osem-tedenskega programa, skupina ob sredah. Prijava obvezna, po možnosti tudi udeležba na predstavitvenem srečanju.

  • 4. marec 2020, 17.30-20.00
  • Jožeta Jame 12, Ljubljana
  • 8x 2,5h
  • 200 / 250€

(IMP) Čuječnost v odnosu (8-ted)

Prvo srečanje osem-tedenskega programa, ki je namenjen vsem, ki ste že zaključili nek trening čuječnosti (npr. 8-ted program MBSR ali njemu podobnega) in je njegova nadgradnja.

  • 6. april 2020, 17.30-20.00
  • Jožeta Jame 12, Ljubljana
  • 8x 2,5h
  • 250 / 200€

(MBSR-ONLINE) Trening čuječnosti (8-ted / Preko spleta v živo)

Prvo srečanje spletnega (on-line) osem-tedenskega programa, skupina ob četrtkih zvečer. Prijava obvezna.

  • 14. maj 2020, 19.00-21.00
  • V živo preko spleta
  • 8x 2h
  • 200€

Kaj je čuječnost?

Čuječnost je stanje, ko smo globoko v stiku s sabo, svojim okoljem in drugimi, vsak trenutek. Je naravno stanje uma – osredotočeno, prisotno in zavestno.

Čuječnosti se lahko nauči in jo vadi vsakdo. Pristop, ki se ga poslužujemo je popolnoma posveten.

V zadnjih skoraj štiridesetih letih, so se čuječnostne veščine po svetu (še posebej na Zahodu) zelo učinkovito poučevale tako v vedenjski medicini in okoljih za mentalno zdravje, kot tudi v podjetjih, šolah, sodiščih, pravnih službah, zaporih in vladnih službah.

Obstaja kar nekaj raziskav, ki govorijo o njeni učinkovitosti v zelo različnih situacijah. V Veliki Britaniji jo NICE (the National Institute for Health and Clinical Excellence) priporoča kot pomemben pristop k zdravljenju ponavljajočih depresivnih stanj.